Szkolenia polecane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Najbliższy termin: 2024-05-31 - 2024-05-31 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
430.00215.00 zł (brutto) -50% |
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-30 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) -50% |
WYMAGANIA SYSTEMU HACCP (wg Codex Alimentarius CXC 1-1969)LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCISzkolenie z podstawowych wymagań Codex Alimentarius w zakresie wdrażania HACCP, GMP i GHP. Najbliższy termin: 2024-06-19 - 2024-06-19 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE |
900.00 zł 1107.00 zł brutto (Vat 23%) |
Szkolenia obsługa klienta Szczecin
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.